
VYLEPŠENÝ RANGE ROVER VELAR: SOFISTIKOVANÁ ELEGANCE A VYNIKAJÍCÍ DETAILY
Nový redukcionistický přístup k designu se snoubí s pokročilou konektivitou a technologií
• Zajímavý design: Vyvážené proporce a dramatický, redukující vzhled doplněný o moderní luxusní designový přístup
• Bezproblémová integrace: Sofistikovaná větší dotyková obrazovka z plovoucího zakřiveného skla je hladce integrována do odvážného, elegantního nového interiéru pro méně odrazů a snadnější ovládání
• Nejtišší kabina: Active Road Noise Cancellation dostupné s vlajkovými zvukovými systémy Meridian TM zajišťuje, že Range Rover Velar nabízí nejtišší vozidlo ve své třídě pro hluk ze silnice
• Bezdrátové aktualizace: Aktualizace softwaru Over The Air pokrývají 80 procent ECU, pokrývají Pivi Pro, navigaci, palubní diagnostiku, podvozek a hnací ústrojí – bez nutnosti návštěvy prodejce
• Snížené emise: Průměrnou denní vzdálenost ujetou Range Roverem Velar lze ujet s nulovými emisemi z výfuku
• Vylepšená baterie: Nová větší 19,2kWh lithium-iontová baterie nabízí 21% zlepšení dojezdu; Dojezd EV s certifikací WLTP až 64 km (40 mil) a CO2 od 38 g/km
• Výkonné detaily: Nové pokročilé světlomety Pixel LED s technologií Dynamic Bend Lighting jsou doplněny super červenými zadními světly LED pro lepší viditelnost a snížení oslnění
• Luxus bez kůže: Směs vlny Kvadrat TM a polyuretanová textilie inspirovaná zakázkovým krejčovstvím kombinují moderní estetiku s vylepšenou hmatatelností v kabině bez kůže
• Čistší vzduch: Cabin Air Purification Plus pomáhá zajistit čistší vzduch v interiéru prostřednictvím pokročilých systémů filtrace kabiny s filtrací PM2,5 a CO2 Management
• Kuriózní opulentnost: Nová autobiografie Range Rover Velar rozšiřuje DNA Range Rover s kurátorskou specifikací, včetně detailů Satin Burnished Copper.
Nový Range Rover Velar je čistým vyjádřením moderního luxusu s nejnovější technologií, vytříbeností značky Range Rover a dramatickým, čistým a redukujícím novým designem.
Nová

Nová maska chladiče se snoubí s charakteristickou plovoucí střechou, nepřerušovanou linií pasu a zarovnanými výsuvnými klikami dveří, které definují světově nejžádanější rodinu luxusních SUV. Nové super tenké světlomety Pixel LED poskytují technický vzhled jako z drahokamů a optimalizovanou viditelnost, zatímco exteriér je vylepšen novým spodním zadním nárazníkem a tmavými akcenty.
Range Rover Velar byl průkopníkem filozofie reduktivního designu Range Roveru a uvnitř posouvá tento přístup na novou úroveň. Nový samostatný plovoucí 11,4palcový dotykový displej se zakřiveným sklem je integrován do středové konzoly a poskytuje okamžité a intuitivní ovládání všech klíčových funkcí vozidla.
Kompletní sada technologií podporuje pohodlí a pohodu cestujících, díky čemuž je luxusní SUV střední velikosti ještě žádanější. Range Rover Velar také nabízí nejtišší vozidlo ve své třídě, pokud jde o hluk ze silnice, a to díky zdokonaleným technologiím včetně průkopnického systému Active Road Noise Cancellation.
Plug-in elektrický hybrid Velar je schopnější a flexibilnější než kdy dříve, s větším čistě elektrickým dojezdem až 64 km (40 mil) díky přepracovanému akumulátoru, zatímco výběr vysoce vyspělých zážehových a vznětových motorů nabízí mild hybridní technologie pro zaručenou kultivovanost a úsporu paliva.
Nový Range Rover Velar je dokonalým příkladem naší filozofie modernistického designu – čistý, redukující a přesvědčivě žádoucí. Range Rover Velar, definovaný dokonale optimalizovanými proporcemi, ztělesňuje nenáročnou sofistikovanost s odvážnou elegancí a dramatickou přítomností, která je skutečně jedinečná.


Klienti si mohou vybrat z Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE a Autobiography
Range Rover Velar byl průkopníkem filozofie redukujícího designu Range Roveru a jeho nová maska chladiče – spolu s představením nových světlometů Pixel LED Headlights s efektem připomínajícím drahokam – Signature Daytime Running Lights – zajišťují jednotný vzhled pro celou rodinu.

Mohutný převis vzadu poskytuje rovnováhu a zvýrazňuje impozantní délku Range Roveru Velar. Jeho výrazný kop přispívá k jeho svalnatému postoji, zatímco nový spodní zadní nárazník vylepšuje jeho proporce a obsahuje skryté koncovky výfuku pro čistý a elegantní vzhled.
Nová zadní světla LED odrážejí tuto sofistikovanost s poutavým 3D vzhledem a super červeným osvětlením. Doplňuje je celoplošná vysokoúrovňová brzdová svítilna.
Uvnitř je odvážný, elegantní interiér Range Roveru Velar ještě více zmenšený, s vynikajícím řemeslným zpracováním a novými materiály. Středobodem je nejnovější evoluce infotainmentu Pivi Pro jediné 11,4palcové plovoucí zakřivené skleněné rozhraní je ergonomicky umístěno výše a snadněji dosažitelné, což pomáhá minimalizovat rozptylování a odrazy.


Range Rover Velar nadále nabízí kabinu bez kůže s novým designem sedadel a materiály. Varianta bez kůže kombinuje vlnu od dánských textilních expertů Kvadrat TM s polyuretanovými textilními vložkami Ultrafabrics TM s novým vzorem perforace Diamond Herringbone., vlněné směsi Kvadrat TM inspirované zakázkovým krejčovstvím, jsou o 58 procent lehčí než kůže a poskytují moderní vzhled a vylepšenou hmatatelnost pro současný pohled na tradiční luxus Range Rover.
Inovativní textilie byla podrobena přísnému internímu testování odolnosti v laboratoři materiálů Range Rover, aby bylo zajištěno, že poskytuje obvyklou robustnost po celou dobu životnosti vozidla, přičemž prochází 60 00 cykly testování oděru – ekvivalent 10 let používání – spolu s UV testování schopné simulovat tříleté vystavení ostrému slunečnímu záření na jeden měsíc.
Představeny jsou čtyři nové barevné odstíny kůže: Cloud, Caraway, Raven Blue a Deep Garnet. Ty jsou doplněny vybraným výběrem detailů, včetně nového Moonlight Chrome na volantu, lemování středové konzoly a větracích otvorů. Technický světlý eloxovaný nebo tmavý eloxovaný hliník nebo hmatové dekory z dřevěné dýhy Shadow Grey Ash podtrhují jeho eleganci.
Paletu exteriéru doplňují dvě nové barevné varianty: modrá metalíza Varesine a šedá prémiová metalíza Zadar.

PROPOJENÁ TECHNOLOGIE
Nový Range Rover Velar představuje novou generaci našeho oceňovaného infotainmentu Pivi Pro s elegantním rozhraním s jedním zakřiveným sklem a přepracovanou domovskou obrazovkou, která ovládá všechny funkce řízení, pohodlí a pohodlí digitálně. Ergonomicky navržený tak, aby omezoval odrazy a minimalizoval rušivé vlivy, je nový systém intuitivní a inteligentní, s digitálními tlačítky a posuvníky navrženými tak, aby fungovaly v souladu s hlasovou umělou inteligencí, aby bylo použití rychlejší a snadnější.
Ovládací prvky klimatizace, sedadel a hlasitosti jsou vždy viditelné na každé straně obrazovky prostřednictvím nových bočních panelů s multifunkčními posuvnými ovládacími prvky na obou stranách. Tato virtuální tlačítka jsou vždy viditelná a poskytují okamžitý přístup k často používaným položkám, včetně individuálního ovládání teploty pro cestující vpředu, hlasitosti zvuku a režimů Terrain Response ®.

Na začátku každé cesty se řidičům zobrazí panel Pre-Drive pro rychlý přístup k běžně používaným funkcím, jako je odmlžování oken a volitelná vyhřívaná sedadla. Jakmile se pohnete, zmizí a objeví se známá domovská obrazovka se třemi panely, kterou lze přizpůsobit pomocí typické inteligence a flexibility Pivi Pro.
Další ovládací prvky na trvale viditelných bočních lištách pro větší pohodlí zahrnují zkratky pro média a navigaci, kamery a odmlžovače oken.
Infotainment nové generace byl předmětem rozsáhlého testování a vývoje, a to jak digitálně, tak fyzicky s lidskými testery, aby se zkrátila doba úkolu a interakce a poskytla uživatelsky nejpřívětivější možný technologický zážitek. Přibližně 80% úkolů lze provést dvěma klepnutími na domovskou obrazovku.
Pivi Pro podporuje snadné připojení smartphonu s bezdrátovým Apple CarPlay™. Podporováno je také bezdrátové nabíjení Android Auto®, zatímco bezdrátové nabíjení zařízení – z nového odkládacího prostoru ve středové konzole – poskytuje okamžité rychlé nabíjení a snižuje potřebu kabelů.
Díky 80 % celkových ECU vozu – zahrnujících infotainment Pivi Pro, navigační mapy a palubní diagnostiku i systémy podvozku a hnacího ústrojí – schopných bezdrátových aktualizací, je Range Rover Velar schopen přijímat nejnovější software Over The Air bez nutnosti návštěvy prodejce.

.Nový Range Rover Velar je také vybaven Wi-Fi s datovým tarifem, což zajišťuje, že se cestující budou bavit a budou připojeni. Pivi Pro se vyznačuje dvojitou vestavěnou technologií eSIM a cloudovou architekturou, což znamená, že poskytuje plný přístup k řadě online aplikací – včetně Spotify a Deezer – integrovaných do informačního a zábavního systému.
Amazon Alexa přináší novou úroveň pohodlí, poskytuje možnost ovládat různá nastavení a funkce pomocí přirozených hlasových příkazů a zároveň snižuje možnost rozptylování. Alexa je zabudována v Pivi Pro a lze ji jednoduše aktivovat vyslovením „Alexa“ nebo klepnutím na tlačítko Alexa na dotykové obrazovce.
Pro jednoduchou navigaci je v Pivi Pro integrováno také what3words . Chytrá technologie mapování rozděluje zeměkouli na mřížku čtverců 3 m x 3 m, z nichž každému je přiřazena jedinečná kombinace tří náhodných slov, které poskytují adresu what3words. Pomocí těchto slov mohou řidiči navigovat na přesné a přesné místo.
POHLCUJÍCÍ ZVUK A TECHNOLOGIE

Příjemná kabina Range Roveru Velar minimalizuje hluk ze silnice průkopnickou technologií Active Road Noise Cancellation – díky čemuž nový Range Rover Velar nabízí nejtišší vozidlo ve své třídě pro hluk ze silnice. Tato technologie snímá vnější frekvence a automaticky zpracovává tlumení hluku prostřednictvím audiosystému vozidla, čímž snižuje celkovou hladinu hluku v interiéru minimálně o 4 dB – což odpovídá snížení hlasitosti o čtyři kroky.
Řada Výkonných audio systémů Meridian pro nový Range Rover Velar je vedena volitelným Meridian TM 3D Surround Systém, který poskytuje vysoce věrné přehrání hudby pomocí až 17 reproduktorů a výkonu zesilovače 750 W pro pohlcující zážitek z poslechu
SOUČASNÝ LUXUS
Nový Range Rover Velar nabízí obvyklou kultivovanost Range Roveru v klidném útočišti se zvýšeným komfortem a volitelnými funkcemi pro pohodlí, které pomáhají podporovat pohodu.
Všechno na Range Roveru Velar je snadné, a to se odráží v jeho luxusně zařízeném interiéru. Nový design sedadel a hřejivé osvětlení kabiny s příjemnou atmosférou přivítají řidiče na začátku každé cesty, zatímco pokročilé funkce pro pohodu, včetně nejmodernějších systémů čištění vzduchu, zajistí pohodové prostředí v kabině. Ve spojení s charakteristickými inteligentními systémy hnacího ústrojí Velar je každý pohon tichý, vyrovnaný a klidný.
Nejnovější systém čištění vzduchu v kabině Plus je k dispozici jako součást volitelného komfortního balíčku (nebo standardu u Autobiography), který pomáhá podporovat pohodu a bdělost cestujících s cílem zajistit vynikající kvalitu vzduchu. Řízení CO 2 a filtrace vzduchu v kabině PM2,5 zlepšují prostředí v kabině monitorováním vnitřního a vnějšího vzduchu a příslušnými úpravami.
Pro aktivaci mohou klienti jednoduše stisknout tlačítko Purify na stránce Air Quality v Pivi Pro a snížit hladinu škodlivých alergenů nebo částic uvnitř. Systém také kombinuje technologii nanoe™ X pro boj s patogeny a pomáhá výrazně snížit zápach, bakterie a alergeny.

Konfigurovatelné osvětlení kabiny nabízí výběr ze 30 barev interiéru pro osvětlení dveří, konzoly a prostoru pro nohy jako součást volitelného balíčku Comfort. Přednastavené barevné motivy usnadňují nalezení dokonalé kombinace, zatímco každý cestující si může zvolit svou ideální vnitřní teplotu pomocí čtyřzónové klimatizace.

Pokud jde o lepší viditelnost ve tmě, nový Range Rover Velar posouvá hranice technologie pixelového osvětlení LED pomocí pokročilých světlometů Pixel LED Headlights s Signature Daytime Running Lights (DRL). Systém je standardem pro Dynamic HSE a Autobiography a obsahuje třikrát více LED diod než Matrix LED světlomety. Každý světlomet obsahuje čtyři pixelové moduly se 67 přesně řízenými LED diodami v každém z nich, které se přesně přizpůsobují podmínkám a vozovce před vámi a poskytují nejúčinnější dopředný paprsek.
Dynamic Bend Lighting využívá údaje o rychlosti a řízení, aby reagoval na vozovku a osvětloval tmavé rohy a krajnice, zatímco dosah dálkových světel dokáže zaostřit světlo téměř půl kilometru dopředu pro optimální viditelnost.
Adaptivní dálkový světlomet, který je schopen vrhat stíny kolem čtyř protijedoucích objektů a vyhnout se oslnění, se automaticky přizpůsobuje rychlosti vozidla, vrhá široký paprsek při nízkých rychlostech a intenzivnější, delší paprsek nad 70 km/h.
Bez ohledu na podmínky se nový Range Rover Velar cítí sebevědomým, velitelským a relaxačním místem.

ELEKTRIFIKOVANÝ VÝKON A SCHOPNOSTI
Nový Range Rover Velar má výkon, který vyhovuje každému klientovi, včetně plug-in elektrického hybridu P400e. Je k dispozici spolu s řadou plynulých zážehových a vznětových motorů Ingenium, všechny s technologií Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV), která zvyšuje spotřebu paliva a výkon.

Jízdní komfort a kultivovanost Range Roveru je zajištěna pokročilým nastavením podvozku a odpružení Range Roveru Velar. Volitelné elektronické vzduchové odpružení poskytuje klidný komfort, udržuje klid na nerovných silnicích a zároveň vyhlazuje nerovnosti pomocí Adaptive Dynamics, pokročilého systému podvozku, který plynule mění tlumicí síly na každém kole.
Range Rover Velar kombinuje sebevědomí vzbuzující jízdní dynamiku s řadou plynulých a účinných možností motoru. Zvětšením velikosti baterie o 12 procent se nám podařilo prodloužit dojezd elektromobilu P400e plug-in elektrického hybridu na 64 km (40 mil). S přidanou výhodou schopnosti rychlého stejnosměrného nabíjení budou klienti schopni dokončit každodenní cesty s využitím elektrické energie snadněji než kdy dříve.

Pokročilý elektrický hybrid P400e poskytuje to nejlepší ze všech světů a kombinuje 105kW elektromotor se zážehovým motorem Ingenium, aby poskytoval bezproblémový a tichý výkon.
Rovnováha mezi čistě elektrickým pohonem a výkonem na benzín znamená, že Range Rover Velar P400e je ideální pro krátké městské výlety i delší cesty. Má očekávaný dojezd v reálném světě až 51 km (32 mil) – dost na to, aby bylo zajištěno, že průměrnou denní vzdálenost ujetou Range Roverem Velar lze ujet s nulovými emisemi z výfuku. Na delší cesty poskytuje plug-in hybridní pohonné ústrojí kombinovaný reálný dojezd 684 km (425 mil) na benzin a elektřinu.
Při použití samotného elektrického pohonu může ujet až 64 km, přičemž celkové emise CO2 jsou 38 g/km v cyklu WLTP se spotřebou paliva 1,6 l/100 km (176 mpg). Dojezd pouze na elektřinu se zvýšil o více než 20% z předchozích 53 km (33mil) díky větší 19,2 kW baterii
S kombinovaným výkonem 404 k a točivým momentem 640 Nm z 2,0 litrového zážehového motoru Ingenium o výkonu 300 k a elektromotoru o výkonu 105 kW je P400e schopen zrychlit z 0 na 100
km/h za 5,4 sekundy (0-60 mph za 5,1 sekundy). Maximální rychlost 209 km/h (130 mph). Může také jet pouze na elektrický pohon rychlostí až 140 km/h (87 mph).
P400e je jedním z mála plug-in elektrických hybridních vozidel schopných rychlého stejnosměrného nabíjení s 0-80% nabitím za pouhých 30 minut od domova pomocí 50kW nabíječky. Doma se dokáže nabít z 0-100 procent pomocí 7kW AC nabíječky za přibližně dvě a půl hodiny.
Nejnovější generace zážehových a vznětových motorů Ingenium jsou k dispozici s 48voltovou technologií MHEV pro vyšší účinnost a dodávku výkonu, využívající integrovaný startovací generátor (BiSG) pro získávání energie obvykle ztracené při zpomalování. Je uložen v 48voltové lithium-iontové baterii pod zadním nákladovým prostorem. Dokáže přerozdělit energii tak, aby pomáhala při zrychlování, a zároveň poskytuje propracovanější a citlivější systém start-stop.
Řadový zážehový šestiválec Ingenium o objemu 3,0 litru je k dispozici ve dvou výkonových verzích. P340 poskytuje výkon 340 k a točivý moment 480 Nm se zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,3 sekundy (0-60 mph za 6,0 sekundy). Výkonnější P400 poskytuje výkon 400 k a točivý moment 550 Nm se zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy (0-60 mph za 5,2 sekundy) s CO2 od 219 g/km.
Čtyřválec o objemu 2,0 litru je nyní vybaven novou automatickou osmistupňovou převodovkou s hladším řazením. TheP250 poskytuje výkon 250 k a točivý moment 365 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,5 sekundy (0-60 mph za 7,1 sekundy), emise CO 2 od 211 g/km a spotřebu paliva až 9,3 l/100 km (30,4 mpg).
Vznětový 3,0litrový řadový šestiválec D300 poskytuje výkon 300 k a točivý moment 650 Nm, aby poskytoval vysoký výkon se zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy (0-60 mph za 6,1 sekundy). Jsou vybaveny sériovými sekvenčními turbodmychadly a pokročilým systémem následné úpravy výfukových plynů s emisemi CO 2 od 188 g/km a spotřebou paliva 7,2 l/100 km (39,2 mpg).
2,0litrový čtyřválcový vznětový motor D200 Ingenium produkuje 204 k s emisemi CO 2 od 168 g/km a spotřebou paliva až 6,4 l/100 km (44,1 mpg).
ŘADA MOTORŮ RANGE ROVER VELAR:
Elektrický hybrid
• P400e – 404 k, 2,0litrový zážehový čtyřválec PHEV, točivý moment 640 Nm při 1 500-4 400 ot./min, osmistupňový automat, AWD
Benzín
• P250 – 2,0litrový benzinový čtyřválec o výkonu 250 k, točivý moment 365 Nm při 1 300-4 500 ot./min, osmistupňový automat, AWD
• P340 – 340 k, 3,0litrový zážehový šestiválec MHEV, točivý moment 480 Nm při 1 500-4 500 ot./min, osmistupňový automat, AWD
• P400 – 400 k, 3,0litrový zážehový šestiválec MHEV, točivý moment 550 Nm při 2000-5000 ot./min, osmistupňová automatika, AWD
Diesel
• D200 – 204 k, vznětový čtyřválec 2,0 l MHEV, točivý moment 430 Nm při 1 750-2 500 ot./min, osmistupňová automatika, AWD
• D300 – 300 k, vznětový šestiválec 3,0 l MHEV, točivý moment 650 Nm při 1 500-2 500 ot./min, osmistupňový automat, AWD
Adaptivní dynamika je standardem u všech šestiválcových modelů a modelů PHEV a také u všech čtyřválcových modelů specifikace Dynamic HSE a zajišťuje optimalizaci tuhosti odpružení pro jízdní podmínky, zlepšuje jízdní komfort a ovladatelnost. K dispozici je dokonce specifická kalibrace pro jízdu v terénu. Pokročilý podvozek a odpružení, včetně elektronického vzduchového odpružení, adaptivní dynamiky a konfigurovatelné dynamiky, poskytují výjimečný výkon a agilitu na silnici.
Je také zaručena špičková výkonnost v každém terénu se zaručenou šířkou možností Range Roveru díky inteligentnímu systému pohonu všech kol (AWD) na vyžádání. Poskytuje optimální rozdělení točivého momentu, aby vyhovovalo podmínkám, ať už při dynamické jízdě po silnici nebo při rozjezdu z klidu na kluzkém povrchu.
Terrain Response® je přístupný přes Pivi Pro a umožňuje řidiči upravit nastavení vozidla tak, aby vyhovovalo jízdnímu prostředí, s výběrem z režimů Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic a Auto. Každý z nich mění kalibraci motoru, převodovky, systému pohonu všech kol, odpružení a systémů kontroly stability pro optimální trakci a klid.
